Kupovanje odjeće za svečane evente, skrivanje etiketa i vraćanje u trgovinu sutradan strategija je koju mnogi kupci koriste već godinama. No sada sve više ljudi to čini samo radi Instagrama.
Istraživanju koje je provela kompanija za kreditne kartice Barclaycard otkrilo je da jedan od 10 kupaca u Velikoj Britaniji, odnosno njih 9 posto, kupuju odjeću samo kako bi se fotkali za društvene mreže. Čim objave "outfit dana" na Instagramu, odjeću vrate u trgovinu.
https://www.instagram.com/p/BjFly3MBuQ6/?utm_source=ig_embed
Prema rezultatima istraživanja u kojem je sudjelovalo 2002 odraslih, tu naviku najčešće imaju osobe u dobi između 33 i 44 godine, a zanimljivo muškarci čine veći postotak od žena.
U prilog ovom trendu ide i strategija većine online trgovina koje nude kupcima mogućnost da probaju odjeću prije nego je plate, kako navodi Barclaycard.
No svemu tome svakako pridonose i same društvene mreže gdje je postalo gotovo neprihvatljivo ponavljati outfite, što je prije bilo pravilo samo za celebrityje na svečanim eventima.
A s obzirom na to da si većina ljudi ne može priuštiti toliko odjeće, kupovanje, fotkanje i vraćanje je poprilično razumljiva taktika.
https://www.instagram.com/p/BmMgnoiHgUj/?utm_source=ig_embed
To je potaknulo i mnoge brendove da počnu proizvoditi odjeću namijenjenu za Instagram, što je prema mnogima popularna Fashion Nova , kako piše The Cut, a postoji i online servis Rent the Runway gdje je moguće posuditi dizajnersku odjeću za odrađenu cifru.
Index.hr