Blake Lively ulazi u svijet ljepote s novim brendom? Već postoje kritike
Dok smo mislili da nam više ne trebaju novi beauty brendovi iza kojih stoje celebrityji, čini se da nas je Blake Lively iznenadila najnovijim projektom. Glumica je najavila ulazak u beauty industriju s novim brendom pod nazivom Blake Brown Beauty. Iako službeno pokretanje brenda još uvijek nije potvrđeno, novootvoreni Instagram profil već je izazvao veliku pažnju s jednom objavljenom slikom kose koja neodoljivo podsjeća na prepoznatljive uvojke ove poznate zvijezde.
Zašto “Brown” i kakve veze ima s Blake Lively?
Jedan od glavnih razloga zašto je ovaj brend izazvao zbunjenost je naziv “Brown” u imenu brenda. Nakon kratkog istraživanja, saznajemo da je “Brown” zapravo prezime oca Blake Lively, glumca Erniea Browna, dok je majka preuzela prezime Lively. Ovo otkriće daje novo svjetlo na izbor naziva, ali isto tako donosi i kontroverzu.
Naime, neki mediji su povukli paralele između odabira prezimena Brown i činjenice da su Lively i njen suprug Ryan Reynolds 2012. godine održali svoje vjenčanje na historijskoj robovlasničkoj plantaži, što im, prema izvještajima, "zauvijek ostaje na duši". Iako je Brown prezime i dio porodica naslijeđa, naziv je možda mogao biti atraktivniji za beauty brend. Uz to, sličnost imena s popularnim brendom Bobbi Brown dodatno je naglašena.
Ovo nije prvi put da Blake Lively pokreće brend. Kao neko ko otvoreno ne konzumira alkohol, 2021. godine lansirala je liniju bezalkoholnih pića pod nazivom Betty Buzz. Ipak, dvije godine kasnije, odlučila je predstaviti i liniju alkoholnih pića pod nazivom Betty Booze. Iako su oba brenda naišla na kritike, to nije spriječilo Lively da se ponovo okuša u poduzetništvu.
Šta možemo očekivati od Blake Brown Beauty?
Trenutno, u opisu profila Blake Brown Beauty ne postoji link na službenu web stranicu, što ostavlja mnogo pitanja o mogućim proizvodima, filozofiji brenda i datumima lansiranja. No, u današnjem svijetu, gdje su celebrity imena sve manje presudna za uspjeh brenda, trebamo ostati otvoreni za iznenađenja. Kao što su nas Selena Gomez i Rihanna iznenadile svojim uspješnim beauty linijama, tako bi Blake Lively mogla dokazati da njena nova inicijativa ima potencijal za uspjeh.
Iako je tržište beauty brendova već prilično zasićeno, uvijek postoji prostor za inovaciju i originalnost. Bit će zanimljivo vidjeti kako će se Blake Brown Beauty razvijati i hoće li uspjeti privući pažnju u prepunoj industriji ljepote. U svakom slučaju, nastavit ćemo pratiti razvoj situacije i izvještavati vas o svim novostima vezanim uz ovaj uzbudljivi novi brend.