Instagram je objavio novu opciju koja korisnicima omogućuje kupnju artikala bez napuštanja feeda!
Kada je Instagram predstavio “Saved” opciju (spremanje postova u poseban odjeljak kako bi ostali za kasnije), naš je život postao jednostavniji. Ne moramo više satima scrollati kroz stranicu “Posts you’ve liked” da biste pronašli onu haljinu ili tenisicu ili proizvod za šminkanje koje bismo htjeli kupiti. Naravno, bilo bi lakše kad bih ga mogli kupiti odmah na mjestu dok nas ne uhvati grižnja savjesti.
I sada … stigao je i taj trenutak! Instagram je danas objavio novu značajku “Instagram Checkout” za kupnju u aplikaciji koja korisnicima omogućuje kupnju artikala bez napuštanja feeda.
Aplikacija se pokreće u suradnji s nekoliko brandova, uključujući Michael Kors, Burberry, Oscar de La Renta, Huda Beauty, KKW Beauty, Nars, Zara, H&M, Outdoor Voices. Eva Chen, direktorica modnih partnerstava na Instagramu, da će se Dior, Prada, Balmain, Kylie Cosmetics, Anastasia Beverly Hills, Uniqlo i mnogi drugi pridružiti Instagram Checkoutu uskoro.
U utorak ujutro, Eva je objavila novu Instagram Checkout značajku na svojem Instagram Storiesu. Korisnici će moći dodirnuti ikonu shopping torbe, koja zatim vodi do stvarne stranice proizvoda na kojoj korisnici mogu odabrati veličinu, boju, količinu, itd. Prije nego što dovršite kupnju na stranici za plaćanje, kao i kod većini kupnji koje napravite online, od korisnika će se tražiti da unesu svoje ime, e-poštu, podatke o naplati i adresu za dostavu, a informacije će se “sigurno spremiti”.
Osim toga, ažuriranja za dostavu bit će poslana kao obavijesti na Instagramu. U ovom trenutku ova značajka funkcionira samo za kupnje s jednom stavkom s planovima za ubuduće testiranje kupnji s više stavki, po Buzzfeed vijestima.
Elle.hr