Najstarija sestra iz klana Kardashian odlučila je pokrenuti svoj lifestyle brend pod nazivom Poosh. Vijest je podijelila na svom Instagram profilu uz sliku u kojoj se 39-godišnjakinja pojavljuje u kupaoni bez odjeće s laptopom u jednoj ruci i šoljicom čaja u drugoj.
https://www.instagram.com/p/BumXpJ0ne1A/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_loading_state_script
Već su se pojavile usporedbe sa stranicom Goop glumice Gwyneth Paltrow. Kourtney je, poput Gwyneth, velika ljubiteljica čiste kozmetike. Prošle se godine zalagala za strožu regulativu potencijalno štetnih sastojaka u kozmetici i postala beauty ambasadorica brenda Manuka Doctor, kozmetike koja prodaje proizvode od Manuka meda i pčelinjeg otrova.
https://www.instagram.com/p/Bqn6V0sHQSw/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_loading_state_script
Page Six je objavio da bi Poosh na sebi trebao imati članke na teme zabave, tjelovježbe, fitnessa, zdravlja, wellnessa, mode, uređenja interijera, prehrane, putovanja, roditeljstva i slobodnog vremena. Vjeruje se da Poosk nosi naziv po nadmiku njezine kćeri Penelope Disick.
Ellehr