Gdje je krenulo naopako?

Kraj za Kylie Jenner: Je li na vidiku slom nekada vodećeg beauty brenda?

Autor: Žene.ba
Kraj za Kylie Jenner: Je li na vidiku slom nekada vodećeg beauty brenda?
Foto: Kylie Jenner

Sjetimo se trenutka iz 2014. godine kada je Kylie Jenner, tada tek 17-godišnjakinja, iznenada dobila punije usne. Iako su njene prirodne usne bile male i tanke, odjednom se pojavila u javnosti s izraženijim usnama, tvrdeći da su to rezultat dobro nanesene olovke za usne, ruža i preciznog iscrtavanja. Iako je kategorički poricala glasine o korištenju filera, mnogi su joj povjerovali, što je poslužilo kao idealna polazna tačka za osnivanje njenog brenda Kylie Cosmetics 2015. godine. Iako je iste godine priznala da je ipak koristila filere, temelji uspjeha već su bili postavljeni.

Kylie je vješto promovisala priču o precrtavanju usana, što je rezultiralo prodajom miliona lip kitova, koje su kupovale devojčice u želji da imaju pune usne poput njenih. Nažalost, to je podstaklo jedan od opasnijih trendova na društvenim mrežama, koji je doveo do napuklih i plavih usana. Razni brendovi su počeli prodavati "alate" za povećanje usana kod kuće, poput vakuumskih pumpica. Međutim, rezultati su bili daleko od lijepih i još dalje od usana kakve je tada imala Kylie.

King Kylie era

Ono što je danas Generaciji Z TikTok, to je bila Instagram 2015. za milenijalce. Tada je Instagram doživljavao vrhunac popularnosti, a Kylie je već tada imala 46 miliona pratilaca. Bila je to njen "King Kylie" period, a ideja o poslovnom carstvu bila je tek u zametku.

Ipak, kada vam je mama Kris Jenner - originalna "momagerica", teško je ne uspjeti. S Instagramom i mamom iza sebe, uspjeh Kylie je bio zagarantovan. Sa zaradom od 250.000 dolara od modelinga, sponzorstava i reality showa, Kylie je lansirala prvih 15.000 lip kitova koji su se rasprodali za manje od minute, po cijeni od 29 dolara.

Ono što je Kylie tada lansirala bilo je doista inovativno. Bio je to tečni ruž koji je bio dugotrajan. Prije toga, imali smo klasične mat ruževe koji su dugo ostajali na usnama, ali tečne varijante nisu bile mat, niti su trajale. Kylie je svoj proizvod izbacila doslovno u savršenom trenutku i bila je predvodnica.

Početak kraja

Kao nastavak na Kylie Cosmetics, Kylie je odlučila ući i u svijet mode. U 2021. godini, Kylie Swim je ugledao svjetlost dana - brend kupaćih kostima koji je danas zapostavljen i zaboravljen, ali je tada bio viralan, sa gotovo svim influenserima koji su isprobali njegove komade. Međutim, ovaj potez predstavljao je prvi udarac za poslovno carstvo Kylie Jenner.

Najveći problem, izgleda, bio je što je Kylie podcijenila svoje kupce. U to vrijeme, Kim Kardashian već je imala brend SKIMS i uspešno lansirala liniju kupaćih kostima. Svi su upoređivali Kylieine kupaće kostime s Kiminim i nisu bili zadovoljni.

Kylie su optužili da je kopirala dizajn, kao i da su joj kupaći kostimi lošeg kvaliteta, tanki i providni, i jednostavno ne pokrivaju dovoljno. Nakon neuspijeha prve kolekcije, brend se nije oglašavao od 2022. godine, niti je bilo objava na Instagram profilu brenda. Web stranica još uvijek postoji, ali na njoj nema kupaćih kostima, već samo kozmetika.

Prodaja većinskog udjela kompanije Kylie Cosmetics

Prodaja većinskog udijela u kompaniji Kylie Cosmetics Coty Inc. dodatno je podstakla glasine o problemima. Coty Inc., američka multinacionalna kozmetička kompanija osnovana 1904. godine od strane François Cotyja, smatrala je da će Kylie Cosmetics biti ključni brend koji će ih modernizovati i unaprijediti njihovu prisutnost na društvenim mrežama. Za sumu od 600 miliona dolara, Coty Inc. je kupio 51% udijela u Kylienoj kompaniji. Međutim, mnogi su smatrali da je to previše visoka cijena koju bi etablirana kompanija platila za celebrity brend.

Nakon toga su procurili detalji ugovora koji su otkrili stvarne prihode kompanije Kylie Cosmetics, što je bilo daleko manje nego što je javnost mislila. To je dovelo do saznanja da je vrijednost same kompanije, kao i bogatstvo Kylie Jenner, prenapumpano. Na primijer, Kylie Skin, još jedna kompanija koja je pomalo pala u zaborav, predstavljena je kao uspješna, ali ugovor s Coty Inc. otkrio je da je u prvih nekoliko mjeseci planirala ostvariti prihod od samo 25 miliona dolara, što je daleko manje od prvobitno prijavljenih 100 miliona dolara u prvih mjesec i po dana.

Ovi detalji pokazuju da su prihodi kompaniji Kylie Jenner bili znatno manji nego što je javno prikazano, što dovodi u pitanje vjerodostojnost brojki objavljenih od 2016. do 2018. godine.

Novi modni brend

Krajem 2023. godine, Kylie je lansirala svoj vlastiti modni brend - Khy. Ovaj ekskluzivni modni brend nudi nešto povoljnije cijene od dizajnerskih brendova, ali takođe ima veći raspon veličina. Iako je prva kolekcija imala problema u pogledu toga kako su komadi izgledali na Kylie u kampanji u poređenju sa izgledom na ljudima koji su ih naručili i platili, Khy nije izazvao toliko negativnih reakcija javnosti kao Kylie Swim. Sada je već na petoj seriji proizvoda.

Pored toga, Kylie je krenula stopama svoje starije sestre Kendall i ušla u industriju alkoholnih pića. Lansirala je Sprinter - mješavinu vodke i sode u limenci. Za neke, ovo je znak uspješnog poslovanja, dok drugi smatraju da je to pokušaj da se sačuva bogatstvo još jednim biznisom, kako piše Journal.

View this post on Instagram

A post shared by SPRINTER (@drinksprinter)

Teško je procijeniti da li će ova dva nova brenda biti uspješna ili će pasti u zaborav.

Istina je da su neki drugi brendovi trenutno su mnogo relevantniji od njenog. Da, postojalo je vrijeme kada je ona bila simbol inovacije na beauty tržištu, ali to sada jednostavno više nije slučaj. Kylie Cosmetics sada samo slijedi trendove, a Generacija Z traži nešto novo, nešto kul, nešto što će biti predstavljeno kao potpuno novi trend. Kylie Cosmetics već neko vreme to ne pruža.