Američka firma lansirala romantičnu seriju u kojoj možete kupovati proizvode
Američki trgovački lanac Walmart spojio je prazničnu romantičnu komediju sa šopingom.
Naime, ova maloprodajna trgovina lansirala je novu seriju od ukupno 23 epizode koju naziva Romcommerce. Serija Add to Heart dostupna je za gledanje putem TikToka, Rokua i YouTubea. Ovo je prva blagdanska serija u sklopu koje gledaoci mogu kupovati ono što vide na ekranu.
Radnja serije podsjeća na Hallmarkove praznične filmove. Serija prati njujoršku dizajnericu Jessicu koja se vraća u svoj rodni grad za praznike. Nakon što je izgubila prtljagu na putovanju, posjećuje svoj lokalni Walmart, gdje nailazi na staru ljubav.
Gledatelji se mogu uključiti kako bi saznali hoće li Jessica pronaći pravu ljubav, uz dodatnu pogodnost kupnje više od 330 Walmart proizvoda, uključujući namještaj, modu i, naravno, blagdanski dekor. Prema Walmartu, "gotovo 60 psoto Amerikanaca kaže da ove godine želi obaviti kupnju putem društvenih medija".
(Zene.ba)