Klompe nas nerijetko podsjećaju na medicinske sestre i većini ljudi nisu prve na listi obuće koju bi izabrali za odlazak na posao ili čak ni za odlazak do dućana. No, unatoč tome glase za udobnu cipelu i to, čini se, znaju supermodel Elsa Hosk i modna kuća Dior.
[embed]https://www.instagram.com/p/BzGFadeJG-_/?utm_source=ig_embed[/embed]
Naime, manekenka se nedavno na ulicama New Yorka pojavila u klompama marke Dior koje po sebi imaju ispisan logo modne kuće, pritom podsjećajući nas na stil ranih 2000-ih godina, koji se svako malo odluči vratiti u vidu nekog modnog detalja koje bismo rado zaboravili.
Trendseterica Alexa Chung nosila ih je još 2010. godine na reviji Chanela i tad smo mislili kako je to posljednji zamah ove ne baš tako lijepe nizozemske, drvene cipele. No, bili smo u krivu.
Pojavivši se u kolekciji marke Dior prvi put još 1955. godine, klompe su dobile novu reinterpretaciju za kolekciju jesen-zima 2018-2019., koju potpisuje Maria Grazia Chiuri, kreativna direktorica kuće. Kršten DiorQuake u odnosu na Youthquakerse, pojam koji je krajem 60-ih godina skovala Diana Vreeland, legendarna glavna urednica Voguea, kako bi označila novu generaciju koja je osnažena slobodom. Klompe bi trebale služiti kao završni modni detalj snažnoj i samoostvarenoj ženi.
Mi smo sigurni kako je za nošenje ovog modela cipele potrebna određena doza samopouzdanja.
Elle.hr