Emocionalno inteligentni ljudi uvijek rade ove tri stvari pri razgovoru s drugima
Kako u kratkom roku pridobiti nečije povjerenje? Bilo da se radi o novom prijatelju, kolegi ili simpatiji, istinsko povezivanje i izgradnja čvrstih veza može se činiti zastrašujućim, ali emocionalna inteligencija u tome itekako može pomoći.
Istraživačica emocionalne inteligencije Jenny Woo, koja se školovala na Harvardu, pomaže ljudima razviti vještine koje im mogu pomoći u napredovanju u društvenom okruženju.
Velik dio karijere provela je istražujući načine na koje najuspješniji i najučinkovitiji komunikatori razvijaju odnose. Uočila je da emocionalno inteligentni ljudi uvijek rade tri stvari kada razgovaraju s drugima.
Postavljaju pitanja koja izazivaju duboke osjećaje
Emocionalno inteligentni ljudi imaju sposobnost postaviti pitanja koja će potaknuti i održati interes. Njihova pitanja često su usmjerena na upoznavanje vaših iskustava, misli i osjećaja. Postavljaju otvorena pitanja poput: "Što misliš o...?" ili "Kako se osjećaš u vezi s...?"
Povezuju se i na intelektualnom i na emocionalnom nivou. Mogu vas pitati o vašim strastima, mjestima koja vas čine sretnima i bolnim tačkama. Taj istinski interes uzrokuje da se svi osjećaju saslušanima i vrijednima.
Održavaju vaš verbalni ton i govor tijela
Visoko emocionalno inteligentni ljudi vješti su u čitanju društvenih znakova i oslikavanju ljudi s kojima razgovaraju kako bi produbili vezu. Jako paze na ton, tempo i izbor riječi te to odražavaju u svojim odgovorima. Ako govorite sporo ili uzbuđeno, mogli bi prilagoditi svoj tempo kako bi odgovarali vašim emocijama. Slično tome, ako se nagnete ili napravite gestu, oni bi mogli učiniti isto.
Oslikavanje nije kopiranje, repliciranje ili manipuliranje. Umjesto toga, radi se o usklađivanju s komunikacijskim stilom druge osobe kako bi se izgradilo povjerenje i pokazalo poštovanje. Ovo ponašanje je vanjska manifestacija unutrašnje želje za saosjećanjem i povezivanjem na dubljem nivou.
Dijele svoje lične pogreške i neuspjehe
Ljudi s visokom emocionalnom inteligencijom otvoreno dijele svoje neuspjehe. Ne boje se otkriti svoje strahove i neuspjehe; oni ranjivost vide kao snagu i sredstvo za izgradnju dubljih veza.
Oni razumiju da ih njihove greške ne definiraju i da njihov posao nije ugoditi svima. Također, imaju neobičnu sposobnost pretvaranja negativnosti u produktivnost. Promatraju kako drugi reagiraju na njihove neuspjehe i fokusiraju se na ono što mogu naučiti iz svojih neuspjeha. To je obilježje samoupravljanja i otpornosti, što su dvije ključne osobine emocionalne inteligencije.
Dijeleći svoja pozitivna i negativna iskustva, visoko emocionalno inteligentni ljudi potiču one oko sebe da dijele, uče i rastu zajedno.