REBLOOM u Sarajevu: Četvrta Woman.comm konferencija slavi snagu i ponovno buđenje žena
U Sarajevu je danas svečano otvorena četvrta Woman.comm konferencija, centralni događaj komunikacijske industrije u regiji koji i ove godine okuplja vodeće stručnjake iz svijeta medija, marketinga, biznisa i odnosa s javnošću.
Ovogodišnje izdanje nosi simboličan slogan REBLOOM, koji predstavlja procvat u vremenu promjena, ponovno buđenje kreativnosti, empatije i zajedništva – vrijednosti koje danas imaju više značenja nego ikada prije.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Procvat u vremenu izazova
Tokom dva dana, 14. i 15. oktobra, učesnice i učesnici imaju priliku da prate bogat program ispunjen inspirativnim predavanjima, panelima i razgovorima s liderkama iz cijelog regiona. Woman.comm, koji je iz godine u godinu prerastao u istinski pokret, donosi teme koje odražavaju duh današnjeg vremena – od transformacije industrije do mentalnog zdravlja i balansa između karijere i privatnog života.
„REBLOOM simbolizira potrebu da ponovo procvjetamo i pronađemo novu snagu u sebi i zajednici. U četiri godine Woman.comm je iz ideje prerastao u mrežu podrške i prostor za dijeljenje znanja i empatije. Iako se sve više žena vidi na rukovodećim pozicijama, novi izazovi poput digitalnih pritisaka i sagorijevanja traže zajedništvo i iskren dijalog“, istakla je organizatorica konferencije Irena Miličević Vukoja.

Iskrene priče, stvarne žene
Već tokom jutarnjeg dijela programa publika je imala priliku čuti inspirativne priče žena koje već decenijama oblikuju komunikacijsku scenu. Klinička psihologinja Danijela Ostojić održala je predavanje „Žena na Balkanu“, u kojem je govorila o autentičnosti, hrabrosti i važnosti podrške zajednice:
„Priče iz stvarnog života žena s Balkana pomažu da shvatimo kako se može živjeti slobodnije i autentičnije. To zahtijeva hrabrost, ali i zajednicu – zato su događaji poput Woman.comm-a toliko važni,“ poručila je Ostojić.
U diskusiji o moći iskrene komunikacije, poznata novinarka i urednica Jelena Obućina osvrnula se na stanje u medijima i izazove profesije:
„Istina je danas najskuplja vijest. Ako izgubimo vjeru u profesionalnost i etiku, izgubit ćemo i povjerenje javnosti. Novinarstvo mora ostati prostor integriteta, a ne interesa.“
![]()
Kampanje s razlogom i snaga žene iznad staklenog stropa
U nastavku programa uslijedila je case study sesija „Kampanje s razlogom: Marketing u službi društvene promjene“, na kojoj su svoja iskustva i projekte predstavile Amna Džambić Branković, Ana Ponjević i Irena Dombaj Šarić, uz moderaciju Irene Knežević.
Zatim je održana i inspirativna diskusija „Snaga žene iznad staklenog stropa“, u kojoj su Jasminka Horvat Martinović, Jelena Trivan i Sabina Softić otvoreno govorile o preprekama i putu ka liderstvu, pod vodstvom Mersihe Mime Mehić.

Prvi dan konferencije zaokružila je Belma Hadžiomerović predavanjem „Kada je dosta?“, donoseći snažnu poruku o postavljanju granica i očuvanju lične ravnoteže u vremenu stalnih očekivanja i pritisaka.
Nakon prvog dana ispunjenog razmjenom znanja, iskustava i energije, Woman.comm konferencija nastavlja se sutra, donoseći nove govornike, priče i teme koje potvrđuju – snaga žene i dalje je najjača pokretačka sila promjena.
U večernjim satima uslijediće svečana dodjela priznanja Woman.comm Of The Year, kojom će biti obilježene izuzetne karijere žena koje svojim radom inspirišu, pomjeraju granice i mijenjaju lice komunikacijske industrije.