Kako je Bobbi Brown izmislila nude ruž i promijenila pravila ljepote?
Bobbi Brown, profesionalna vizažistica koja je pokrenula svoj brend 1991. godine, željela je samo jedno, ruž koji izgleda kao vaše usne samo znatno bolji, nježan, prirodan i bez jakog mirisa.
Taj prvi ruž, u nijansi nazvanoj Brown, prodat je u rekordnom tempu na premijernom mjestu Bergdorf Goodman, svih deset nijansi rasprodano je u prva 24 sata.
View this post on Instagram
Ljepota za sve tonove kože
Dok je u osamdesetima vladala šarena i prekomjerna šminka, Bobbi je uvela drugi koncept, šminku za svaku ženu, bez obzira na ten i boju kože. Bila je među prvima koja je dizajnirala makeup za žute, bež i tamnije tonove kože, rušeći standarde koji su bili rezervisani za svijetle, plave oči i bijeli ten.

Nakon nekoliko godina domaće prodaje i uspona popularnosti, Bobbi je svoju liniju prodala kompaniji Estée Lauder 1995. godine, ali je zadržala kreativnu kontrolu nad brendom.
Do danas, Bobbi Brown proizvodi čine značajan dio globalne ponude, a novi projekt Jones Road Beauty lansirala je 2020. godine kako bi se vratila minimalističkoj, inkluzivnoj estetici prirodne ljepote.
View this post on Instagram
Zašto je Bobbi i danas relevantna?
Podstiče žene da vole vlastiti izgled i boju kože, ne da ga mijenjaju. Promijenila je način kako beauty industrija tretira različite nijanse kože. Njen minimalizam i filozofija ljepote bez maski i dalje su uticajni i nadahnjuju nove generacije.
Uz sve to, Bobbi je i autorica brojnih guide knjiga o ljepoti i samopouzdanju, a ovaj brend žene širom svijeta i dalje ujedinjuje pod idejom: "Budi ono što jesi"!