
Christian Dior, istinski esteta i poznavatelj umjetnosti, bio je očaran japanskom kulturom.
Njegovo divljenje tradiciji i estetici Japana ostavilo je snažan trag u historiji modne kuće Dior.
Još 1952. godine, Dior je dao ime Tokio jednoj od svojih haljina, a godinu kasnije predstavio haute couture ansambl Jardin Japonais.
Godine 1953. Dior je postao prvi europski dizajner koji je prikazao svoju kolekciju u Japanu. Njegova povezanost s tom zemljom dosegla je vrhunac 1959., kada je dizajnirao tri haljine za civilno vjenčanje princeze Michiko.
Svi kasniji Diorovi kreativni direktori nastavili su taj kulturni dijalog. Marc Bohan odao je počast kabuki teatru, Galliano je crpio inspiraciju iz Hokusaiove "Velikog vala", a Maria Grazia Chiuri je svoju pre-fall kolekciju predstavila u Kyotu, u povijesnom hramu Toji, okruženom cvjetovima trešnje.
Chiuri se posebno nadahnula formom kimona, koji za razliku od zapadnjačke mode, oblik tijela ostavlja slobodnim.
Saradnja s legendarnim japanskim obrtnicima, poput tekstilne radionice Tatsumura, donijela je kolekciju ispunjenu pažljivo izrađenim tkaninama, ručno oslikanim motivima i suvremenim reinterpretacijama tradicionalnih japanskih formi.
Chiuri ističe: "Japanska tradicija je živa, poštovana i stalno se obnavlja. Upravo to čini našu saradnju tako posebnom."