Posljednjih nekoliko desetljeća mnogi poklonici brenda vjerno prate rad Michaela Korsa. Brend koji nas je uvijek očara svojim trendovskim umjetničkim djelima, a i na tržištu ima već klasične komade koji su poprilično popularni među mnogim generacijama, a i među svjetskim zvijezdama i članovima kraljevske obitelji.
Najnoviji modni dodatak svakako nas je iznenadio, no moramo se složiti kako u duhu inkluzivnosti koja je trenutno jedna od gorućih tema, moramo se složiti da ova modna odluka ima i smisla, a vjerojatno će naći i kupce.
Kao što je svijet postao sve više i više inkluzivan, konačno se modni svijet prestao snabdjevati nad jednom od milijunskih modnih industrija odjeće dizajnirane za muslimanske žene.
Još u 2016., ako se sjećate, Dolce i Gabbana su izdali svoju prvu liniju hidžaba i abaya, a od tada su mnoge modne marke i globalni brendovi slijedili njihov korak. Pomicanje modnih granica pomaže u integraciji različitih kultura u našu svakodnevnicu, ai potiče na međusobno razumijevanje običaja.
Elle.hr