U znaku tvida

Nova Chanel kolekcija je sada dostupna i mnogi su oduševljeni

Autor: Žene.ba
Nova Chanel kolekcija je sada dostupna i mnogi su oduševljeni
Foto: Žene.ba

Tvid je poput simbola, himne, trajnog koda CHANEL-a. Kampanja za kolekciju Métiers d'art 2023/24, koju je fotografisao Mikael Jansson, predstavlja živopisnu interpretaciju te riječi, evocirajući duh revije koja se održala u Manchesteru: atmosferu šesdesetih godina prošlog stoljeća, muzičku energiju i eleganciju pomiješanu s malo nestašluka.

Kampanja se sastoji od crno-bijelih fotografija i diptiha u boji s modelima Lulu Tenney, Loli-Bahia i Alaato Jazyper, koji svaki od njih utjelovljuju modernu, radosnu ženstvenost.

Paleta boja prikazuje široku raznolikost potencijala tweeda: od jabučno-zelene jakne obrubljene pletenicom flou stručnjakinje Palome, koja se nosi s kultnom torbom 11.12, do ljubičaste jakne s dodacima od svile i narandžastog kaputa s odgovarajućom torbom. Odijelo od tvida neprestano se redefinira.

Ova kampanja ističe bliski odnos između dizajnerice Virginie Viard i Métiers d'art kolekcija, slaveći historijsko modno umijeće, izradu i hrabru ženstvenost po kojoj je ovaj brend poznat. Kolekcija CHANEL Métiers d'art 2023/24 već je dostupna u buticima.

View this post on Instagram

A post shared by CHANEL (@chanelofficial)

View this post on Instagram

A post shared by CHANEL (@chanelofficial)