Rihanna i dalje ne pokazuje znakove usporavanja. Iako nije fokusirana na novi album, svoju kreativnu energiju usmjerila je na razvoj svojih brendova kozmetike i donjeg veša. Nakon što je u lipnju predstavila novu liniju proizvoda za kosu pod brendom Fenty, Rihanna je sada izbacila novu kolekciju za Savage x Fenty, nazvanu „Soft n’ Savage“.
Kroz Instagram video, Rihanna je najavila svojevrsni rebranding Savage x Fenty brenda. U videu je prikazana u smeđem donjem vešu s krznenim kaputom, dok tiho izgovara: „My body, my feelings, my being…“. Umjesto radikalne promjene, ovo je više evolucija brenda i same Rihanne. Kao majka dvoje djece, Rihannin pristup dizajnu donjeg viša sada odražava njen promijenjeni pogled na život. Ova promjena nije jedinstvena, jer se slični trendovi mogu primijetiti i kod drugih poznatih ličnosti, poput A$AP Rockyja koji je nedavno bio u kampanji Bottega Veneta sa svojim sinovima.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Kolekcija „Soft n’ Savage“ donosi mirniji ton u odnosu na prethodne linije donjeg veša koje su bile poznate po svojoj raskoši i odvažnosti. Novi dizajn reflektira promijenjeni stil i želju da pruži nešto novo svojim klijentima. Iako je kolekcija naglašena senzualnošću i lakoćom, Rihanna se nije odrekla trendova. Kolekcija uključuje donje veš sa animal printom, ali s naglaskom na neutralne tonove. Rihannina posvećenost inkluzivnosti također je vidljiva, jer svaki komad donjeg rublja dolazi u širokom rasponu nijansi, od nude do crne.
View this post on Instagram