Zabranjeni telefoni na reviji

The Row je prva modna kuća koja se vratila na starinske reportaže

Autor: Žene.ba
The Row je prva modna kuća koja se vratila na starinske reportaže
Foto: Ilustracija

Moda se vraća na tvorničke postavke, a prvi korak napravile su Mary-Kate i Ashley Olsen. U sklopu Sedmice mode u Parizu na programu je , između ostalog, bila i revija njihovog poznatog brenda The Row, a nekim zvanicaam su na samom ulazu oduzeti telefoni. 

U vrijeme prezasićenosti sadržajem i svime što se plasira na društvene mreže u stvarnom vremenu izgubio se svojevrsni ekskluzivitet, pa je poznati duo odlučio vratiti se na old school princip – blok, olovka i fokus na samu reviju umjesto na puko kreiranje sadržaja.

Kao u staro  doba izvještavanja s modnih događaja za sada imamo samo – novinarske opise. Ono što znamo je da su se na samom ulazu služili kafa i zeleni čaj (kao svojevrsno piće dobrodošlice), da su zvanicama oduzeti telefoni, da je pista bila smeđe boje i da je njom prošetala Eva Herzigova.

Popularni IG profil @stylenotcom prenio nam je mini izveštaj u svom stilu gdje smo dodatno saznali i da je prvi na pisti bio baloner, kao i da se u kolekciji pojavljuju patike i turbani. Službenih fotografija s revije još uvijek nema, tako da vizualizujemo kolekciju i čekamo bilo kakav materijal da vidimo koliko smo bili blizu.

Povratak pravim vrijednostima

Može li ovaj skroman, ali izuzetno važan korak označiti povratak u vrijeme kada je prisustvo revijama bilo isključivo rezervisano za privilegirane? Je li ovo početak vraćanja vrijednosti modnih novinara koji su nekada imali veći uticaj od trenutnih influencera?

U doba kada su livestreamovi dostupni svima, postavlja se pitanje šta čini osobu iz modnog svijeta važnijom od bilo koga ko može trenutno pratiti događanja na internetu ?

Modne kuće su se izgubile u digitalnom dobu i trci za trenutnim viralnim uspjehom njihovih kolekcija. S druge strane, potez modne kuće The Row čini se kao genijalni marketinški korak, nadmašujući uticaj ostalih revija u paketu.