virtualno isprobavanje

Zara aplikacija dobila funkciju zbog koje ćete zaboraviti odlazak u trgovinu

Autor: Žene.ba
Zara aplikacija dobila funkciju zbog koje ćete zaboraviti odlazak u trgovinu
Foto: Zara

Zara se još jednom ističe kao high street brend koji tehnologiju stavlja u sam centar svog poslovanja. 

Njihova aplikacija već dugo nije samo mjesto za kupovinu – ona je platforma koja spaja modu, praktičnost i inspiraciju, nudeći korisnicima iskustvo koje nadilazi običan online shopping. Najnovija opcija u aplikaciji još više približava kupce odjeći koju žele, omogućavajući im da prije same kupovine virtualno “probaju” komade i vide kako im pristaju.

Trenutno je ova funkcija dostupna samo u Nizozemskoj, ali već izaziva veliku pažnju širom svijeta.

Aplikacija koja ide korak dalje

Zara aplikacija već dugo nudi niz korisnih opcija – od pregleda kolekcija i inspirativnih fotografija, preko mogućnosti rezervacije artikala u trgovini, do ekspresnog preuzimanja narudžbi. Sve je osmišljeno kako bi kupac što manje razmišljao o procesu kupovine, a više uživao u iskustvu. Novi dodatak samo potvrđuje težnju brenda da spoji estetiku, funkcionalnost i inovativnost.

Virtualno isprobavanje odjeće

Kroz novu funkciju, korisnici mogu kreirati digitalni prikaz sebe, nakon čega biraju komade iz aktuelne ponude i vide kako im stoje na tijelu. Pritom se ne gleda samo izgled – opcija omogućava da se procijeni i odgovara li veličina, kako kroj pada i koliko komad stvarno pristaje. Glavna ideja je olakšati odluku prilikom online kupovine i smanjiti nesigurnost koja često prati naručivanje odjeće putem interneta.

Pametan korak u digitalizaciji

Ova novost savršeno se uklapa u širu strategiju digitalizacije Zara brenda. Pored virtualnog isprobavanja, aplikacija se koristi i za kreiranje vizuala, ubrzavajući proces prezentacije kolekcija i omogućavajući brži pristup novim stilovima. Zara ističe da tehnologija služi isključivo kao podrška postojećim procesima i timovima, uz poštivanje prava modela i standarda industrije. Sličan pristup ranije su primijenili i drugi veliki brendovi, naglašavajući da inovacije ne zamjenjuju kreativne timove, već im olakšavaju rad i povećavaju efikasnost.

Šta ovo znači za modu?

Ovaj potez otvara pitanja o budućnosti online prezentacije odjeće i fotografije unutar modne industrije. Zara, međutim, pokazuje da je spremna brzo se prilagođavati i koristiti tehnologiju kako bi poboljšala iskustvo kupca. Virtualno isprobavanje, napredni vizuali i funkcionalna aplikacija jasno pokazuju pravac u kojem high street moda danas ide. Ostaje samo pitanje kada će i korisnici u drugim zemljama moći iskusiti ovu inovaciju.