Lifestyle

Instagram je otvorio novi profil – @shop posvećen je isključivo kupovini

Autor: Žene.ba

Megapopularna aplikacija Instagram odlučila je otvoriti novi službeni profil koji je posvećen njihovim preporukama proizvoda.

https://www.instagram.com/p/BxOPwz4lAEx/?utm_source=ig_embed

@shop je u suštini spoj svih sponzoriranih objava koje su probrane kako bi zatim bile objavljene kao Instagram preporuka kupcu. Profil će uključivati proizvode i brendove vezane uz modu, beauty industriju, dom i dizajn te će biti izabrane od strane uredničkog tima u Instagram uredima. Prema Business of Fashion, sadržaj koji će objavljivati je namijenjen ženama od 20 and 30 godina i za sad će zastupati jedan brend po danu dajući kratku priču o njegovom nastanku u opisu objave.

https://www.instagram.com/p/BxOUo15FOSC/?utm_source=ig_embed

Ali doista, sve se svodi na nedavni ulazak Instagram aplikacije na tržište online trgovine. U martu, Instagram je predstavio svoju novu značajku Checkout unutar Instagram aplikacije koja korisnicima omogućuje kupnju proizvoda od nekoliko brendova bez napuštanja feeda. Eva Chen, glavna direktorica modnih suradnji na Instagram aplikaciji, je izjavila za Business of Fashion, “Mislim da svi mi koji volimo kupovinu, volimo čuti i priču iza proizvoda koji kupujemo. Zbog toga cijenimo taj proizvod više. U osnovi na Instagramu, radilo se o osobi ili o brendu, ljudi žele čuti ljudske priče.”

Radi li se stvarno o želji za prenošenjem priče iza nekog proizvoda ili je Instagram našao način kako ostvariti monopol nad plaćenim oglašavanjem na aplikaciji? Svakako ćemo pratiti @shop kako bismo saznali.

Elle.hr

© Copyright 2005. - 2024. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba