Cindy Crawford o ljepoti u zreloj dobi: 'Nemojte se boriti protiv godina koje ste zaradili'
Crawford, poznata po svom neustrašivom prisustvu, priznaje da se osjećala nesigurno prije nego što je napunila 35 godina 2001. godine. Nakon gotovo 13 godina sa Revlonom, suočila se s pritiscima industrije dok su je tabloidi nazivali "prestarom", dok je balansirala majčinstvo s malom djecom.
"Imala sam ugovor s Revlonom gotovo 13 godina", kaže Crawford za BBC iz svog doma u Los Angelesu. "Bili su mi divni. Ali modeli tada nisu izdržali više od 35 godina. Tako je samo industrija razmišljala u to vrijeme.", objašnjava Crawford.
To ju je navelo da se kladi na sebe i pokušava stvoriti vlastiti put, piše BBC.
Crawford je dugo bila pionir u kombinovanju luksuza i masovne mode, poznata po pojavljivanju u Pepsi reklami iz 1991. godine, dok je hodala modnim pistama za vrhunske dizajnere. Njen uticaj na pop kulturu nastavio se s njenom linijom za njegu kože, Meaningful Beauty, koju je razvila s dermatologom dr. Jean-Louisom Sebaghom, fokusirajući se na "održavanje godina".
Sada je zvijezda Apple TV+ serije The Supermodels, koja ističe evoluciju standarda ljepote. Crawford napominje kako se percepcija u modnoj industriji mijenja, prihvatajući raznolikost u bojama kože, veličinama i godinama.
Dok njena kćerka, Kaia Gerber, nosi stilove iz devedesetih koji podsjećaju na Crawfordinu prošlost, Cindy se više fokusira na buduće projekte, uključujući javno govorenje i istraživanje novih poslovnih prilika sa svojim suprugom, Randeom Gerberom.
Unatoč tvrdnjama da je "prestara" za modeling, Crawford nastavlja raditi s brendovima poput Donna Karan, dokazuje da ljepota i relevantnost mogu prevazići godine.