Nakon godina u Loeweu, gdje je redefinisao luksuz u 21. stoljeću, Anderson je sada u Dior donio ono što mu je nedostajalo: povratak tišini, kroju i suštini.
Revija ženske kolekcije za proljeće/ljeto 2026. održana je u pariškom Jardin des Tuileries. Otvorena je vizuelnim arhivskim kolažem i porukom: „Do you dare enter the house of Dior?“ – uvod u Andersonovu viziju koja ne briše prošlost, već je pretvara u savremenu siluetu.
Kolekcija je bila spoj arhive i nove energije: Bar jakna u tvidu s mini suknjom, bijele hoop haljine s mašnama, transparentne tkanine, tricorn šeširi i nova interpretacija Lady Dior torbe. Anderson je pažljivo balansirao konstrukciju i lakoću, istoriju i sadašnjost.
Promjena logotipa sa "DIOR" na klasično "Dior" Cochin fontom simbolično je naglasila povratak korijenima – tiho, ali jasno.
Anderson ne pokušava šokirati, već podsjeća da moda može biti i rafinirana, promišljena, nosiva. Dior više nije glasna reklama – ponovo je kuća elegancije.