Izdanje SCIM-a za 2024. će staviti naglasak na promociju italijanskih prehrambenih proizvoda i tradicionalnih talijanskih deserta. Nekoliko je inicijativa koje čine ovogodišnje izdanje i koje kombiniraju promociju italijanskih prehrambenih proizvoda, obuku domaćih stručnjaka i degustaciju - saopćeno je iz Ambasade Italije u BiH.
Inicijativa promocije italijanskih proizvoda u toku je od 18. novembra u supermarketu Mercator u Ložioničkoj ulici u Sarajevu i trajat će do 30. novembra. Za tu priliku kreiran je poseban online katalog proizvoda.
Nadalje, od 26. do 30. novembra daljnje promotivne aktivnosti bit će osigurane u marketu Crvena jabuka u Sarajevu, za koju je na sličan način kreiran i namjenski online katalog.
Manifestacija “Dolcevita. Un viaggio tra i dolci della tradizione italiana” (Dolcevita. Putovanje kroz tradicionalne italijanske deserte) bit će održano 29. novembra u renomiranom sarajevskom restoranu.
Protagonisti večeri bit će italijanski deserti, od panetona preko babà do bezvremenskog tiramisua. U kuhinji su dva izuzetna gosta: predsjednik italijanske federacije slastica, sladoleda i čokolade Matteo Cutolo i Enrico Casarano, obojica svjetski prvaci u slastičarstvu.
Učenici „Srednje turističko-ugostiteljske škole“ Sarajevo, iz glavnog grada Bosne i Hercegovine, pod rukovodstvom šefa kuhinje Roberta Vrgoča, 29. novembra će organizirati degustaciju italijanskih jela pripremljenih po modulima obuke “Accademia di Cultura Enogastronomica Italiana”.
Zahvaljujući ovom projektu, koji se realizira u saradnji sa Ministarstvom vanjskih poslova i međunarodne saradnje, Coldiretti-Filiera Italia i Campagna Amica, omogućeno je studentima ove škole besplatno učiniti dostupnom asinhronu digitalnu platformu na engleskom jeziku, uz plan treninga od 15 sati.
Projekt ima za cilj izgradnju mreže novih vještina i profesionalizma za podršku agro-prehrambenom sektoru Made in Italy u svijetu, posebno u pogledu jačanja konkurentnosti u inostranstvu i borbe protiv Italian soundinga - navodi se u saopćenju.