modna ikona

Cindy Crawford o ljepoti u zreloj dobi: 'Nemojte se boriti protiv godina koje ste zaradili'

Autor: Žene.ba
Cindy Crawford o ljepoti u zreloj dobi: 'Nemojte se boriti protiv godina koje ste zaradili'
FOTO: BBC

Dok se modni mjesec odvija, supermodel Cindy Crawford razmišlja o nostalgiji za devedesetima, rizicima u karijeri i starenju s dostojanstvom.

Crawford, poznata po svom neustrašivom prisustvu, priznaje da se osjećala nesigurno prije nego što je napunila 35 godina 2001. godine. Nakon gotovo 13 godina sa Revlonom, suočila se s pritiscima industrije dok su je tabloidi nazivali "prestarom", dok je balansirala majčinstvo s malom djecom.

"Imala sam ugovor s Revlonom gotovo 13 godina", kaže Crawford za BBC iz svog doma u Los Angelesu. "Bili su mi divni. Ali modeli tada nisu izdržali više od 35 godina. Tako je samo industrija razmišljala u to vrijeme.", objašnjava Crawford.

To ju je navelo da se kladi na sebe i pokušava stvoriti vlastiti put, piše BBC.

Crawford je dugo bila pionir u kombinovanju luksuza i masovne mode, poznata po pojavljivanju u Pepsi reklami iz 1991. godine, dok je hodala modnim pistama za vrhunske dizajnere. Njen uticaj na pop kulturu nastavio se s njenom linijom za njegu kože, Meaningful Beauty, koju je razvila s dermatologom dr. Jean-Louisom Sebaghom, fokusirajući se na "održavanje godina".

Sada je zvijezda Apple TV+ serije The Supermodels, koja ističe evoluciju standarda ljepote. Crawford napominje kako se percepcija u modnoj industriji mijenja, prihvatajući raznolikost u bojama kože, veličinama i godinama.

Dok njena kćerka, Kaia Gerber, nosi stilove iz devedesetih koji podsjećaju na Crawfordinu prošlost, Cindy se više fokusira na buduće projekte, uključujući javno govorenje i istraživanje novih poslovnih prilika sa svojim suprugom, Randeom Gerberom.

Unatoč tvrdnjama da je "prestara" za modeling, Crawford nastavlja raditi s brendovima poput Donna Karan, dokazuje da ljepota i relevantnost mogu prevazići godine.