"Peter je jedan od najvećih genijalaca današnjeg dizajna. Jako sam sretan što smo surađivali kako bi predstavili novi vizualni jezik kuće" - putem Instagram profila jedne od najstarijih britanskih modnih kuća poručio je kreativni direktor Riccardo Tisci. U nizu postova koji su jučer osvanuli na službenom profilu Burberryja mogli smo saznati i da je dizajner Peter Saville uspio isporučiti novi logo u roku od četiri tjedna, a za takve projekte potrebno je inače oko četiri mjeseca.
https://www.instagram.com/p/Bl-VwDsHVvP/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_loading_state_control
Uz novi logo predstavljen je i novi izgled monograma - slova T i B, početna slova imena i prezimena osnivača kuće Thomasa Burberry, u bijeloj i narančastoj boji, preklapaju se na pozadini boje meda. Taj je monogram nadahnut onim iz 1908. godine koji je talijanski dizajner istaknuo kao posebno inspirativnim. Tisci je na poziciju kreativnog direktora Burberryja stigao u svibnju, a s nestrpljenjem se očekuju njegove prve kreacije koje ćemo vidjeti u rujnu na reviji u sklopu Tjedna mode u Londonu. Ono što je već sad jasno je da možemo očekivati neočekivano, baš kao što je bilo i s logom koji je doživio prvu promjenu u dva desetljeća otkako je slovo S iz naziva Burberry's.
Buro247.hr