Londonska sedmica mode ove je godine bacila posve novo svjetlo na svog pariškog prethodnika.
https://www.instagram.com/p/BzfT1QwISop/?utm_source=ig_embed
London ipak ima puno čvršći stisak kada je riječ o opipljivoj stvarnosti te je odmah na početku otvorio vrata odabranih revija za široku publiku. Sad je tek posve jasno: pariške su udovice sahranile stereotipičnu modnu isključivost, a London je to razglasio na sva zvona. Čini se da je cijeli modni svijet, kao životinjica prije oluje, osjetio kako je način na koji se moda servira – potpuno staromodan, čak i bahat!
https://www.instagram.com/p/Bz8fOkMhvHg/?utm_source=ig_embed
U razgovor o načinu na koji se moda prezentira brže-bolje se uključio Alessandro Michele, kampanjom za Guccijevu komercijalnu kolekciju jesen/zima 2019./20. Novom kampanjom, čije je vizuale, inspirirane sredinom prošlog stoljeća, stvorio Glen Luchford, skreće se pažnja na klišeizirani proces nastanka i oglašavanja modnih proizvoda te paradu prvoga reda. Michele se osvrnuo na pomalo zastarjelu potrebu za ekscentričnim posrednicima u dobu kada je svaka informacija o događanju dostupna svima već istoga trenutka te se prisjećajući dobrih, starih dana kada se nije svatko usudio misliti da može parirati nekome s puno više iskustva i znanja.
https://www.instagram.com/p/B0BL4gag41w/?utm_source=ig_embed
Kompromisi se u svakom slučaju moraju napraviti. Ako moda treba postati domokratska disciplina, automatski će uključiti široku publiku u proces odlučivanja. Znači li to da će umjesto jedne, dizajneri uskoro morati naučiti kako impresionirati bezbroj Anna Wintour?
https://www.instagram.com/p/Bz8J1G9iAQo/?utm_source=ig_embed
https://www.instagram.com/p/Bz7szYniEtC/?utm_source=ig_embed
Elle.hr