Početak nove kalendarske godine u 12 dm zemalja širom Evrope obilježila je nova komunikacijska kampanja koja nosi naziv #sasvimja. Ista je svojevrsna dopuna i dodatna interpretacija slike čovjeka u dm-u, kupcima poznata pod claimom „Tu sam čovjek“.
"Biti sasvim svoj mnogima nije jednostavno. U svijetu izazova i kompleksnosti, čovjek je svakodnevno okružen različitim očekivanjima i to u svim poljima djelovanja. Tome doprinosi kontinuirani razvoj društvenih mreža. Posebno tu očekuje se prikaz savršenog života s kojim se drugi 'mogu i trebaju' uporediti. Sve to dovodi do nezadovoljstva koje otežava svjesni i racionalni pogled na sebe. Svaki čovjek trebao bi biti u mogućnosti da korača vlastiti put bez da mora razmišljati da li odgovara nekom idealu ili nečijim očekivanjima", objašnjava Ajla Hadžić, menadžerica marketinga u dm-u.
#sasvimja event za medije i partnere
Upravo to, dm je u zemljama regije javnosti predstavio na eventu za medije i partnere, koji je za dm u BiH održan 10.1.2025. u prostorijama hotela Holiday u Sarajevu. Prisutni su imali priliku poslušati brojne #sasvimja priče, koje su nesebično podijelile javne ličnosti iz svijeta umjetnosti i kulture, poput Tatjane Šojić, Emine Merzek, Elvira Karalića i Brankice Raković.
No, jedinstvenu #sasvimja priču, s prisutnima je podijelio i dm zaposlenik Denis Agović, prvi profesionalni igrač s invaliditetom u seniorskoj košarci. Denis je prva osoba sa cerebralnom paralizom koja je učestvovala na Masters turniru u Amsterdamu, a koji se održava u sklopu Svjetske ture u 3x3 basketu.
"Biti #sasvimja u kompaniji kao što je dm nije teško, jer uz kvalitetnu kombinaciju i balans između poslovnih i privatnih obaveza, i podršku na putu ka ostvarenju ciljeva, dm je zapravo partner svojim zaposlenicima da naše #sasvimja bude dio našeg individualnog kvaliteta", istakao je Denis, inače saradnik u ekspanziji dm-a u BiH.
"Krajem godine javnosti smo predstavili autobiografiju osnivača dm-a g. Götz Wernera 'Na šta nikad nisam računao'. U toj biografiji, g. Werner istakao je koliko je važno da svaki pojedinac „piše vlastitu biografiju“, jer upravo ta jedinstvenost i raznolikost koji karakteriziraju pojedinca, ključni su za njegov razvoj, ali i razvoj društva i zajednice. Ovom kampanjom želimo dopuniti naš claim 'Tu sam čovjek' i podsjetiti naše kupce, partnere i zaposlenike da taj čovjek smije i treba biti #sasvimja, jer upravo to će učiniti razliku da kao društvo koračamo ka budućnosti kakvu želimo", rekao je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH.
Večer su upotpunili umjetnici, koji su oslikavali prizore eventa poput svojevrsnih fotografija, dok su svi prisutni na poklon dobili jedinstvenu šolju za napitke oslikanu motivima umjetnice Hanne Dujmović.
Projekcije #sasvimja poruke na objektima u Sarajevu i Banjoj Luci
A na putu ka eventu, prisutni – ali i drugi prolaznici – bili su u prilici na zgradi Zemaljskog muzeja u Sarajevu pročitati #sasvimja poruku: „U novoj godini sam #sasvimja“. Isto je bilo projektovano i na banjalučkom Kastelu. „Nova godina je vrijeme novogodišnjih odluka; želimo započeti neke nove navike, fokusirati se na neka nova polja, razvijati se u drugom smjeru, a zašto ne bismo bili #sasvimja?
Upravo to smo željeli poručiti i porukom na projekcijama u Sarajevu i Banjoj Luci. Želimo da ljudi prepoznaju svoje potencijale, osvijeste vlastitu ljepotu i jedinstvenost koja se krije u njoj. Uvjereni smo da sve te male razlike treba da nas kao društvo ojačaju i povežu“, pojasnili su iz dm-a.
dm marka proizvodi za #sasvimja trenutke
Uz svoj asortiman dm želi podržati kupce da se osjećaju dobro u svojoj koži. #sasvimja treba ohrabriti ljude, da samopouzdano stoje iza svoga izgleda, žive svoju kreativnost, ali i slobodno otkrivaju nove look-ove. Jer izgled nije samo izraz individualnost, već i mogućnost slavlja vlastitog ja.
Važan preduvjet da budete #sasvimja je tjelesno, emocionalno i mentalno zdravlje. dm želi rušiti tabue i svjesno govori o njima, kako bi stvorio prostor za otvoreni razgovor, posebno kada je u pitanju žensko zdravlje. Uz #sasvimja, dm će nastaviti govoriti o ovoj iznimno važnoj temi i poticati žene da dodatno vode računa o svome zdravlju – samo u jednom #sasvimja ruhu, sa čime će se kupci upoznati u toku godine.