Otkako je Hedi Slimane preuzeo palicu kreativnog direktora modne kuće Celine, svaki njegov potez pod budnim je okom modne industrije, a zakleti obožavatelji “satrog” Celinea mikroskopski proučavaju svaki detalj novih kolekcija.
Hedi Slimane je modnoj publici u martu predstavio svoju drugu kolekciju za luksuznu parišku kuću Celine, a sada je kolekcija namijenjena sezoni jesen/zima 2019. dobila i svoju službenu kampanju. U kreiranju kolekcije za hladnu sezonu, Slimane je, naime, potegnuo u ponešto ženstvenijem smjeru.
Naravno, tek u natruhama jer kolekcijom i dalje dominira maskulini štih. Odjeća se oslanja na retro siluetu inspiriranu osamdesetim godinama, a kampanja koju je svojim objektivom fotografirao sam Hedi nosi dobro prepoznatljiv ton njegove estetike.
Većinom crno-bijele fotografije nadograđene su s tek pokojom fotografijom u boji, a odjeća prikazana na vizualima odiše nosivošću i prilagodljivošću različitim stilovima i prigodama. Klasična crna ženska odijela, karirani sakoi, kaputi ravnih krojeva, traperice visokog struka i nešto ležernije bluze čine okosnicu nove Celine kolekcije pa vjerujemo kako ima poprilično dobar potencijal da se nađe u mnogim ormarima.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=132&v=PlNixaPDG5E
Elle.hr