Sarajevski dizajner predstavio novu kolekciju u kojoj po prvi put koristi boje

Od monokromatskog, intuitivno ka bojama – tako se može opisati ženska kolekcija za proljeće/ljeto 2018. koja nosi naziv “Intuition/Intuicija” i predstavlja svojevrstan presedan u radu modnog dizajnera Milana Senića. Naime, iako je poznat po svojoj monokromnoj crno-bijelo, darkminimalističkoj estetici, dizajner se u ovoj sezoni odlučio obratiti kroz boje. Najzastupljenije su nijanse plave boje, dok su u kolekciji prisutne i maslinasto zelena i bijela. Dizajnerski, kolekcija predstavlja logičan nastavak kreativnog istraživanja dizajnera te se u fokusu kolekcije nalazi košulja koja dobiva nove “inkarnacije” kroz istraživanje forme, dekonstrukciju i mogućnost transformacije. Osim novih modela košulja kolekcija sadrži i odijelo, kao i multifunkcionalni odjevni predmet koji se može nositi kao košulja, haljina ili mantil. Materijali od kojih je izrađena odjeća kolekcije su pamuk, lan i svila te njihove mješavine. Izaći iz svoje crno-bijelo zone komfora dizajner se odlučio zato što je u ovom trenutku tržište prezasićeno dizajnom u “nebojama” pa se publici odlučio predstaviti kroz nešto neočekivano za njegov rad. Kreativno stvaralaštvo podrazumijeva različite autorske faze i tranzicije koje su poželjne ako kao konačni proizvod ponude dobra kreativna i dizajnerska rješenja. Moda i modni dizajn su možda i najbolji mediji koji dobro podnosi upravo kontinuirane promjene trendova i tendencija. Za zaštitno lice odabrana je sarajevska manekenka koju zastupa Relatum model management, Hilda Halilović, koja je prvi put stala na pistu baš na reviji ovog dizajnera prije četiri godine, a danas gradi uspješnu inozemnu karijeru. Osim editorijala za kolekciju snimljen je i modni film koji na još bolji način predstavlja modele iz aktualne kolekcije.

Buro 24/7