Lifestyle

Brend održive mode koji je zaludio trendseterice diljem svijeta

Autor: Žene.ba
Brend održive mode koji je zaludio trendseterice diljem svijeta

Napadnut svakodnevno sa svih strana raznim novim “must have” komadima, još jednom torbom koju jednostavno mora kupiti (iako ih posjeduje već pun ormar), IT tenisicama koje je obukla ta i ta zvijezda pa je naravno mora i on nabaviti, nije ni čudno da se prosječni modni korisnik, ako posjeduje ikakvu savjest, mora zapitati, “Do kada više tako?”

https://www.instagram.com/p/BueATNVH4VI/?utm_source=ig_embed

Očito da si takva pitanja postavlja sve veći broj ljudi, jer je s pravom IT riječ postala, umjesto torbi i cipela, upravo riječ “Održivost”. O njoj se posvuda piše i raspravlja, s ekološkog aspekta očuvanja okoliša i s onog socijalnoga.

https://www.instagram.com/p/BugaeDcnt-n/?utm_source=ig_embed

Divno je vidjeti sve više i više brendova kojima profit više nije na prvome mjestu, koji ne žele na tržište dovesti samo još jedan, zapravo nepotreban proizvod koji će dodatno opteretiti planetu, nego naprotiv svojim proizvodima istinu žele poboljšati svijet. Jedan od tih brendova je i Bottletop.

https://www.instagram.com/p/BrgBJs9HZAP/?utm_source=ig_embed

Osnovan je 2012. od strane Olivera Waymana i Camerona Saula (potonji dolazi iz obitelji koja posjeduje ikonički britanski brend Mulberry). Cameron je za potrebe obiteljskog biznisa često putovao u Afriku i Brazil, gdje je vidjevši tamošnju razinu siromaštva i onečišćenja odlučio da mora nešto poduzeti. Isprve uz pomoć obiteljske tvrtke, a kasnije udruživši se s Oliverom, našao je način kako da pomogne siromašnim zajednicama, borbi protiv onečišćenja te ujedno upotrijebi vještine lokalnih obrtnika.

https://www.instagram.com/p/BrBGrGHnP3o/?utm_source=ig_embed

Svaka je torba brenda napravljena od metalnih čepova – otuda ime, koje po ulicama Brazila skupljaju lokalni beskućnici – time smanjujući onečišćenje, a ujedno im pružajući i šansu za novi početak. Zatim lokalni umjetnici ručno tehnikom Mistura ispletu specifične lance te ih spoje s kožom (koja također dolazi iz održivih izvora- takozvana Zero Deforestation koža pri čijoj izradi ne dolazi do daljnjeg uništenja prirode).
Kao da očuvanje okoliša i pomoć manje sretnim stanovnicima nije dovoljna, postotak zarade odlazi u Bottletop fundaciju, koja pomaze zajednicama u afričkim zemljama i Brazilu oko borbe protiv HIV-a, tinejdžerske trudnoće i sličnih ozbiljnih tema.

https://www.instagram.com/p/BqKXxNQHwRC/?utm_source=ig_embed

Naravno da su se uz tako pozitivnu namjeru odmah pridružili i brojni poznati koji su također zaokupljeni temom održivosti i socijalne odgovornosti poput Livije Firth ili Boba Geldofa +, podržavši brend kroz razne kolaboracije za njihovu fundaciju. U skladu s temom, u londonskom Regent streetu napravljen je od recikliranih materijala cijeli flag ship store. Na prvi pogled u oči naravno upada vrlo Instagram friendly dekoracija od pronađenih limenki, a i drugi elementi poput gumenog poda također su održivi.

https://www.instagram.com/p/BokgeYlBFfr/?utm_source=ig_embed

Iako je pozitivna namjera naravno ono što na prvu oduševi, uspjeh brenda ne bi bio toliki da sami proizvodi nisu vrhunski dizajnirani i obrađeni te vrlo kvalitetni. Činjenica je da usprkos najboljoj namjeri za očuvanjem planeta, prosječna fashionistica unatoč zanimanju za temu održivosti, ipak neće kupiti proizvod koji nije i estetski privlačan.

Upravo se po tome izdvaja Bottletop, jer iako su još neki brendovi koristili slične materijale za izradu accessoirea,niti jedan nije to napravio ovako privlačno i kvalitetno. Svakako posjetite flagship dućan pri vašem sljedećem posjetu Londonu (ako ništa drugo, snimit ćete cool fotku za Instagram), a proizvodi se mogu kupiti i preko njihovog webshopa.

Elle.hr