Modni brend Victorije Beckham nije profitirao ni deset godina od pokretanja

Modni biznis Victorije Beckham zabilježio je novi godišnji gubitak nakon što je značajno smanjena potražnja za odjećom visoke mode bivše Spice Girl.

Brend Victoria Beckham Limited nije ostvario profit još od pokretanja 2008. godine, a za 2018. godinu prijavili su gubitak od 12,3 miliona funti.

Prodaja je skliznula za 16 posto, na 35 miliona funti, usred slabije veleprodajne potražnje.

Victoria je za magazin Business of Fashion izjavila da nije iznenađena, ali da joj je cilj da biznis što prije postane profitabilan.

Ona je brend pokrenula 2008. godine kolekcijom luksuznih haljina, a sada prodaje i modne dodatke u više od 400 trgovina širom svijeta. Iako je naišla na dobre kritike, njen brend se mučio s finansijama.

“Na dobrom smo putu da počnemo profitirati, ali to se neće dogoditi preko noći”, poručila je Beckham. “Kompanija pokušava poboljšati svoj učinak lansirajući vlastiti asortiman kozmetike, sklopivši partnerstvo s Reebokom i snižavajući cijene”.

Žene.ba