Gigi Hadid odglumila čak četiri različita lika u neočekivanom projektu

Gigi Hadid predvodi svoju prvu Burberry kampanju kao glavno lice nove kolekcije. Model – koji je prvi put u veljači sudjelovala na modnoj reviji britanskog brenda – je fotografirao Nick Knight za kampanju, gdje je pozirala kao četiri različita lika.

Monogram print koji se pojavljuje u kolekciji je prvi put predstavljen u kolovozu 2018. godine, a dizajnirao ga je glavni kreativni direktor Riccardo Tisci u suradnji s britanskim umjetničkim direktorom i grafičkim dizajnerom Peterom Savilleom. Monogram slavi osnivača kuće, Thomasa Burberryja, koji povezuje njegove inicijale.

“Kada sam prvi put krenuo raditi za Burberry, proveo sam mnogo vremena u arhivima istražujući bogatu historiju kuće”, objasnio je Tisci. “Zainteresirao sam se za Thomasa Burberryja, ne samo za njegovu ulogu izumitelja i inovatora, nego i za njegov privatan život, kakav je bio muž i otac. Kad sam vidio sliku njegovih inicijala, dizajn se osjećao tako posebnim i zapravo vrlo modernim, pa sam ga brzo razvio u novi monogram kuće. To je simbol koji ne samo da obuhvaća Burberryjevu baštinu, već se i osjeća vrlo suvremeno.”

Za kampanju, Tisci je angažirao Hadid, koja je odigrala čak četiri različita lika: djevojku, dječaka, damu i gospodina.

Elle.hr